Η διαχείριση το ονόματος της εταιρείας είναι η ανάλυση και ο σχεδιασμός του τρόπου με τον οποίο το brand γίνεται αντιληπτό στην αγορά. Η ανάπτυξη μιας καλής σχέσης με την αγορά είναι απαραίτητη για τη διαχείριση του ονόματος της εταιρείας μας. Τα στοιχεία της διαχείρισης της μάρκας περιλαμβάνουν το ίδιο το προϊόν, την τοποθέτηση, την τιμή και τη συσκευασία κλπ. Τα άυλα στοιχεία είναι οι εμπειρίες που μοιράζονται οι καταναλωτές με το εμπορικό μας σήμα, καθώς και οι σχέσεις που έχουν με το εμπορικό σήμα. Το Brand Management επιβλέπει όλες τις πτυχές του εμπορικού σήματος με τους πελάτες μας καθώς και τις σχέσεις με τους συνεργάτες και τους προμηθευτές μας.