Ένα μείγμα μάρκετινγκ περιλαμβάνει πολλούς τομείς εστίασης, ως μέρος ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ. Ο όρος αναφέρεται συχνά σε μια κοινή ταξινόμηση που ξεκίνησε ως τα τέσσερα Ps: προϊόν, τιμή, τοποθέτηση και προώθηση.
Το αποτελεσματικό μάρκετινγκ μπορεί να αγγίξει ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικών τομέων, σε αντίθεση με μια σταθερή στόχευση. Με αυτόν τον τρόπο μας βοηθάει να προσεγγίσουμε ένα ευρύτερο κοινό και έχοντας τα τέσσερα Ps στο μυαλό μας, το μάρκετινγκ μας βοηθά να έχουμε την προσοχή τους στα αυτά που πραγματικά έχουν σημασία για την επιχείρησή σας. Η εστίαση σε ένα μείγμα μάρκετινγκ βοηθά τους οργανισμούς να λαμβάνουν στρατηγικές αποφάσεις όταν ξεκινούν νέα προϊόντα ή αναθεωρούν τα ήδη υπάρχοντα.